می گه تو خیلی آدم خطرناکی هستی؟!!!!
می پرسم چرا؟؟؟؟
می گه دختری که خیلی وقت ها دست خالی از خونه بزنه بیرون، بدون کیف و بند و بساط، تازه بدتر از اون گاهی بدون گوشی!!! خیلی خطرناکه. همچین کسانی به اندازه یه پلک زدن میتونن تو رو از زندگی شون ناپدید کنن انگار که از ازل اصلا وجود نداشتی. :)
577...ما را در سایت 577 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71