ای کاش یه عوضیِ خودخواهِ خونسرد بودم که هیچ چیز و هیچکس براش مهم نیست.
اما متاسفانه یه آدم دلرحمِ احساساتیِ بی اعصاب ام که به دیگران اهمیت میده.
ما را در سایت 577 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت: 12:59