آدم وقتی کسی را دوست دارد هرچقدر هم که سعی کند مغرور باشد، دندان روی جگر بگذارد و خود را نگه دارد باز هم یک جایی از دستش در میرود.یک نگاه نگران، یک لرزش صدا در صحبت،یک از جا پریدن،یک پیشنهاد کمک خشک و خالی،یک ابراز دلتنگی آدم را لو میدهد. هر چقدر هم که سعی کنی به خودت بگویی این آخرین بار است ک سراغ اش میروم همین یک بار اگر جواب نداد اگر قبول نکرد دیگر طرف اش نمی روم باز دلت راضی نمیشود. خودت هم می دانی که باز تلاش خواهی کرد تا دل کسی که برایت عزیز است را بدست آوری تا کمک اش کنی.در دنیای دوست داشتن غرور و خودخواهی راه ندارد تو تمام چیزهای خوب و شادی را برای او میخواهی حتی اگر او تو را نخواهد. 577...