_ چرا همیشه انقدر سعی میکنی خودتو بد نشون بدی؟!
+ چون من بد هستم.
_ نه! نیستی! تو خیلی هم خوب و مهربونی!
+ اشتباه نکن تو برای من تافته جدابافته ای. فقط تو.
ما را در سایت 577 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:37