617

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

تنهایی درد بدی ست، تمام وجوه و نمود هایش چه معنای بی کسی و تنهایی فیزیکی باشد چه معنای بی پناهی و احساس تنهایی وقتی اطراف ات پر است از آدم اما هیچ کس نیست. انگار که در یک کشور دور و غریب نامرئی باشی! این که کسی نداند حرف ات چیست و دردت از کجاست. این که لحظه شماری کنی برای فرار و رفتن از جایی که باید امنترین جای دنیا برای تو باشد. این که کسی که قرار است تو از او مواظبت کنی ببیند رنج میکشی و معذرت بخواهد که نمیتواند کاری کند، که بگوید کاش کاری از دستم برمی آمد. تنهایی درد بدی ست.

577...

ما را در سایت 577 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 10:14

صفحه بندی