آدمهای زخمی رو نمیشه مداوا کرد، حتی نمیشه با کلمات رو زخمشون مرهم نهاد. آدمهای زخمی خطرناکن، بی رحمن، تا حدودی بی منطق اند حتی. آدمهای زخمی بمب ساعتی اند هر لحظه ممکنه تو یا همه چیز رو منفجر کنن.
کاش مراقب دل آدمها باشیم، کاش زخم نزنیم چه عمدا چه سهوا. خدا میدونه کی تاوانشو پس میدیم.
"نسیان"
577...ما را در سایت 577 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146