امتحان داشت و درس نخوانده بود، خیلی هم خسته و خواب آلود بود.گفتم برو بخواب بعد دو ساعت زودتر بیدار شو و درس بخوان. قبول کرد و قبل از خواب گفت بیدارم کن، نکردی هم اشکال ندارد. بیدارش کردم هوشیار که شد گفتم از کدام غذا میخواهی بخوری؟ می گوید برو بخواب یک چیزی میخورم اما تو بهترین خواهر دنیایی! فقط تو حاضر میشوی تا ساعت چهار صبح بیدار بمانی که من خواب نمانم و بعدش بجای خوابیدن بیایی برای من غذا گرم کنی.
من بهترین خواهر دنیا نیستم این را خودم میدانم اما مگر همه خواهرها از این کارها نمیکنند؟! که حواسشان به خواب و خوراک برادرها و خواهرهایشان باشد؟ مگه همه خواهرها نصیحت نمیکنند و همیشه خدا توصیه ندارند؟ همه خواهر و برادرها باید حواسشون به همدیگر باشد. محبت به عزیزانمان از ما آدمهای بهتری می سازد شاید همین محبت تو را در چشم اش بهترین میکند.
577...
ما را در سایت 577 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 232 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 7:31